Scroll Top

NBS Communications ma nowych wspólników

Krzysztof Woch oraz Maciej Szczepaniak objęli po 10% udziałów w agencji NBS Communications, dołączając do grona dotychczasowych wspólników – Anny Krajewskiej, założycielki i wiceprezes agencji, oraz Piotra Wojtaszka, prezesa spółki.

– Od ponad 30 lat NBS cieszy się zaufaniem i uznaniem klientów, co jest efektem zaangażowania i wytężonej pracy naszego doświadczonego zespołu. Z przyjemnością dzielimy się odpowiedzialnością za firmę z nowymi udziałowcami, którzy jako konsultanci od dekady mają istotny wkład w budowanie rynkowej pozycji NBS. Dzięki tej decyzji będziemy mogli wspólnie rozwijać naszą agencję w kolejnych latach – mówi Anna Krajewska, założycielka i wiceprezes NBS Communications.

– Dziękujemy dotychczasowym udziałowcom za zaproszenie do grona wspólników NBS Communications. Dzięki świetnym relacjom w zespole i dużej autonomii w prowadzeniu projektów od dawna czuliśmy, że możemy mieć wpływ na kierunki i tempo rozwoju naszej agencji. Dołączenie do grona wspólników NBS dodatkowo przypieczętowało nasz związek z firmą – dodaje Krzysztof Woch, dyrektor projektów i jeden z dwóch nowych udziałowców NBS Communications.

Krzysztof Woch pracuje w NBS Communications od 2012 roku. Wcześniej był dziennikarzem „Parkietu” i „Rzeczpospolitej”, gdzie pisał o finansach firm i rynku kapitałowym. Odpowiadał również za relacje z mediami i inwestorami w Hydrobudowie Polska. W NBS kieruje projektami związanymi z komunikacją i promocją ofert publicznych akcji i obligacji, procesów fuzji i przejęć, wezwań na akcje, a także doradza zarządom spółek notowanych na GPW w zakresie relacji inwestorskich.

Maciej Szczepaniak jest związany z NBS Communications od 2013 roku. Zanim dołączył do agencji, był producentem i wydawcą w biznesowej telewizji TVN CNBC, a wcześniej także dziennikarzem prasy motoryzacyjnej i branżowej. W NBS prowadzi projekty związane z komunikacją korporacyjną, wspiera relacje inwestorskie spółek notowanych na GPW, tworzy kampanie informacyjne dla publicznych ofert akcji i obligacji, odpowiada również za produkcje wideo tworzone dla klientów agencji.

Anna Krajewska posiada obecnie 48,6% udziałów w NBS Communications, Piotr Wojtaszek – 31,4%, a Krzysztof Woch i Maciej Szczepaniak – po 10%.

***

NBS Communications jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji public relations w Polsce, działa nieprzerwanie od 1990 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, PR finansowym i relacjach inwestorskich. Wspiera klientów z wielu sektorów gospodarki, niezależnie od skali ich działalności – od międzynarodowych korporacji, przez spółki giełdowe, po mniejsze firmy prywatne. Zespół agencji tworzą doświadczeni specjaliści, często z bogatym doświadczeniem w mediach.

Najnowsze wiadomości z NBS
Clear Filters

15 grudnia na głównym rynku GPW w Warszawie zadebiutowała Grupa Murapol. NBS odpowiadał za przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej wspierającej IPO.

1 sierpnia 2023 roku rozpoczęliśmy kompleksową obsługę Grupy Dom Development, największego dewelopera mieszkaniowego w Polsce. Współpraca obejmie komunikację korporacyjną Grupy, PR produktowy, a także relacje inwestorskie.

Norweska grupa Hydro sfinalizowała przejęcie Alumetalu, polskiego producenta wtórnego aluminium. Mieliśmy przyjemność pracować przy tej transakcji, realizując kampanię informacyjno-promocyjną wspierającą ogłoszone przez Hydro publiczne wezwanie na wszystkie akcje Alumetalu.