Podczas 22. edycji prestiżowego konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, NBS Communications zdobyło aż dwie nagrody za projekt Wielki Test Mobilności Miejskiej, zrealizowany na zlecenie Arval Polska.
W tegorocznej edycji przyznano 101 nagród, a nasza kampania została wyróżniona Brązowymi Spinaczami w kategoriach:
- ESG, Sustainability i CSR Communications
- Motoryzacja i transport
Za realizację projektu odpowiadał zespół NBS dedykowany obsłudze Arval: Beata Krowicka-Makowska, Marta Bruczuk-Figiel oraz Maciej Szczepaniak.
Wielki Test Mobilności Miejskiej pokazał, że nawet złożone zagadnienia ESG mogą przyciągnąć uwagę mediów i influencerów — kluczem jest kreatywny pomysł i stworzenie wartości dodanej. Otrzymane nagrody to dowód naszej zdolności do tworzenia innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, które odpowiadają na współczesne wyzwania związane z odpowiedzialnością społeczną i zrównoważonym rozwojem.
Serdecznie dziękujemy zespołowi marketingu Arval Polska za zaufanie i partnerską współpracę, która pozwoliła zrealizować projekt łączący innowacyjność z istotnymi wartościami społecznymi.
Dowiedz się więcej o Wielkim Teście Mobilności Miejskiej: https://nbs.com.pl/pf/arval-wielki-test-mobilnosci-miejskiej/.
Złote Spinacze to konkurs podnoszący standardy w branży public relations w Polsce. Poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i profesjonalnych kampanii wspiera rozwój branży, edukując o kluczowej roli PR w działalności firm, instytucji i organizacji.