Scroll Top

NBS wspierał udane wezwanie Hydro na Alumetal

Przed kilkoma dniami Hydro, wywodząca się z Norwegii globalna grupa w branży aluminiowej i energetyce, sfinalizowała przejęcie Alumetalu, polskiego producenta wtórnego aluminium. Mieliśmy przyjemność pracować przy tej transakcji, realizując kampanię informacyjno-promocyjną wspierającą ogłoszone przez Hydro publiczne wezwanie na wszystkie akcje Alumetalu. 

Był to niezwykle ciekawy projekt, m.in. dlatego, że w trakcie wezwania pojawiła się kontroferta z wyższą ceną. Mimo to wezwanie Hydro zakończyło się pełnym sukcesem – grupa nabyła ponad 97% akcji Alumetalu, a wartość transakcji przekroczyła 1,2 mld zł. Było to możliwe m.in. dzięki wzorowej współpracy wszystkich zaangażowanych stron.

Dziękujemy zespołom Hydro, Pekao Investment Banking oraz Clifford Chance za zaufanie oraz owocne miesiące naszej współpracy.

Najnowsze wiadomości z NBS
Clear Filters

Zespół NBS znów triumfuje w konkursie PRWA Excellence Award organizowanym przez PR World Alliance, międzynarodowe stowarzyszenie agencji PR z całego świata. Wyróżnienie otrzymaliśmy tym razem za Wielki Test Mobilności Miejskiej, który zorganizowaliśmy we wrześniu 2023 roku wraz z naszym klientem Arval Service Lease Polska.

15 grudnia na głównym rynku GPW w Warszawie zadebiutowała Grupa Murapol. NBS odpowiadał za przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej wspierającej IPO.

1 sierpnia 2023 roku rozpoczęliśmy kompleksową obsługę Grupy Dom Development, największego dewelopera mieszkaniowego w Polsce. Współpraca obejmie komunikację korporacyjną Grupy, PR produktowy, a także relacje inwestorskie.