Wykorzystanie sztucznej inteligencji w nbs
Rozkwit i upowszechnienie generatywnej sztucznej inteligencji (AI) zapowiada rewolucję, która może mieć liczne konsekwencje zarówno w naszej pracy, jak i w życiu prywatnym. Choć może ona przynieść korzyści w postaci wsparcia, umożliwia również tworzenie treści z pominięciem zasad rzetelności. Dlatego korzystając z AI w naszej pracy zachowujemy szczególną czujność. Poniżej przedstawiamy kilka podstawowych zasad, którymi się kierujemy.
Sztuczna inteligencja w żadnym przypadku nie może zastąpić konsultantów NBS.
AI może służyć wyłącznie jako narzędzie wspierające, w szczególności w zakresie:
- tłumaczenia i redakcji niektórych tekstów (w tym tekstów promocyjnych),
- zbierania informacji na określony temat, tworzenia raportów czy podsumowań,
- monitorowania publikacji medialnych i w mediach społecznościowych,
- przygotowywania grafik,
- identyfikacji influencerów w wybranej branży.
Wszystkie te działania są ściśle kontrolowane przez konsultantów NBS, a zebrane informacje i tłumaczenia sprawdzane.
Korzystając z pomocy sztucznej inteligencji zachowujemy szczególną ostrożność i nigdy nie ujawniamy danych naszych klientów. Dzięki wsparciu AI pracujemy jednak bardziej efektywnie i możemy poświęcić więcej czasu na najważniejsze zadania.

